fredag 3 augusti 2012

Semester det är livet....

Det är underbart skönt att vara ledig, spendera tiden med dom bästa och upptäcka både nya och gamla platser, där man semestrar under ledigheten.

Vi har varit på Gräsö/Öregrund, tältat i vårt nya tält och faktiskt så överlevde vi, barnen var ganska uppspelta men jag och Mikael varvade ner och bara var.... det var riktig semester!

Nu till helgen blir det ett bröllop i Stjärnsund och sen en liten tripp till Sthlm för mig och Lowe, vi ska hälsa på bästa kusin en sväng innan vi åker hem för att packa in camping livet i bilen och bege oss mot Gotland.

Jag har inte fotograferat mycket under semestern, jo givetvis bara vanliga bilder från vardagen men annars har det varit lugnt.
Jag fotade Lowe en eftermiddag nere i studion men jag inser snabbt att jag inte räcker till att vara både mamma, fotograf och försöka få denna rackar unge att sitta stil och hinna med att få hans uppmärksamhet, men ja något kort blev det innan han tröttna :-)


Och en kväll på Gräsö smet jag ut när mörkret fallit och man och barnen somnat.... det va lite busig och roligt, jag gillar vatten och mörker det är alltid lika roligt att exprimentera med.







Kram från Bro!!

1 kommentar:

Kattis sa...

Läckra bilder !!
Skulle vara skoj om vi skulle hinna med en fotodag tillsammans.
Kram