måndag 13 augusti 2012

Måndag och tillbaka till verkligheten…… Japp semestern är slut och jag är åter på kontoret och över 200 bilder ligger i väntan på att bli redigerade!

Det är på sätt och vis skönt att komma tillbaka, få lite ordning och få göra nytta igen…. För mesta tiden på semestern har gått åt till att roa sig, ätit gott och njutit om dagarna.

Började vår semester för tre veckor sedan sen, då åkte vi till Gräsö där vi slöt upp med mina föräldrar och syster med familj, vi hade mys och faktiskt hade vi riktigt fint väder!!!!
Sol är härligt…. Så vi spenderade lite tid på stranden!




Vi avslutade första veckan med en dagstripp till Furuvik som alla andra som jobbar på Fors gjorde…. Det var kanon och vädret var även där på vår sida, men mina barn är lite vana med Storviksbadets tempratur så dom tyckte vattnet va lite kallt i Furuvik, så nå riktigt badande vart det inte….








Den andra veckan hade vi lite paus i semesterfirandet och jobbade hemma… ett däck, ett lastbilslast grus östes ut och lite små plock…..
Nästan klart, jag har lekdelen för barnen kvar att gräva upp och fylla med grus och min sambo ska bygga ett förråd sen är arbetet klart för denna sommar!




Sista veckan var vi på Gotland, kom hem i går morse…. Turen med vädret vände innan denna resa, så tältturisterna fick stå ut med lite regn varje dag och några få korta stunder med sol.
Men det var roligt att vara på Gotland ändå, mitt först besök och jag vill redan åka tillbaka, VACKERT!!







Barnen uppskattade mest sommarland, Pippi och vattenland..... :)

Ha en fin måndagskväll kära läsare, själv ska jag till Vabo och shoppa lite med älskade sambon och finaste sonen!!
Kram

Inga kommentarer: