torsdag 19 juli 2012

VÄNNER

Ett rikt liv är när man har många fina vänner omkring sig som finns där för en när man som minst förtjänar det för det är då man behöver det som mest!

Jag är otroligt lycklig över att mitt liv är så berikat med fina vänner runt omkring mig, de som är mina vänner för precis den jag är, med åren har man insett vilka som är dom riktiga vännerna och konstigt nog så med mognaden så slutar man även bry sig om att alla ska gilla en! Man slutar att göra och vara på ett visst vis bara för att någon annan vill det för nu när jag är 28 år är jag äntligen den JAG vill vara och jag är evigt tacksam till Er mina fina vänner som gillar mig för just det jag gör och inte gör!!
Det är riktig vänskap.... att älska något för den man är och även om man har olika åsikter så respekterar man varandra, hur man är som människa, sambo och mamma!

Dom som känner mig vet att jag är en person som älskar min omgivning, min kille, min älskade Lowe och Melwin..... jag skulle göra allt för Er runt mig, det viktigaste för mig är att alla Ni har det bra!

Utan min fina omgivning och familj skulle jag inte klara en dag, inte en minut... även fast inte är den vän som hör av mig jämt, den bästa dottern, den snällaste systern, den mamma som kramas mest med barnen eller den mest kärleksfullaste sambon så är familjen/vännerna allt för mig och hur jag visar det är upp till mig och jag vet att Ni i min omgivning som detta gäller vet vart Ni har mig.

Självklart måste även en person som jag med många bollar i luften, stanna upp och visa vad mina käraste betyder men däremellan får jag inte glömma bort mig själv.
För mig är det vitkitg att få vara själv, göra saker för bara min skull och få vara ensam på galna upptåg med mina vänner! FÅ BARA VARA CAROLINE!!
Släppa allt ansvar och bara vara....

Detta är ett måste för att jag ska kunna vara en bra familjemedlem, vän och mamma!

Kära läsare, tänk på Er omgivning en stund idag, tänk på dom vackraste, dom som betyder mest för ER och lova Er själv att dom som inte uppskattar Er ska inte få ta någon energi av Er utan all energi ska gå till dom BÄSTA!


Stora kramar!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Vackert skrivet !!
Trevlig Helg !!

Kramis !

Anonym sa...

Love you <3 all!

Familen från övre