måndag 20 augusti 2012

Måndag!!!


Det är måndag och jag arbetar, fin fint!
Nu är det slut på 80% arbete och 100% arbete gäller för en tid framöver, det kommer tyvärr att märkas för Bro Foto men som sagt vi kommer överleva:-)

Hoppas Er helg har varit bra, precis lika bra som min..... för vi hade två riktiga super dagar i Dalarna! Sommarland var roligt, jag skrattade hela dagen, det var länge sedan jag skrattade så mycket.... toppen sällskap och god mat, bra alkoholintag och lite motion!! Prima blandning, kanske var att överdriva då jag kallade det för Hälsoresa men det lät ju iaf bra :-)

Igår kom vi hem vid 17:00 tiden till Bro, konstigt nog hade jag hur mycket energi som helst och det var evigheter sen det också, jag städade huset (som var totalt ostädat innan) alla tre våningar och sorterade tvätten samt mycket mer, vid tio tiden slängde jag mig i soffan och hann mysa med sambon innan det var dax att sussa för att orka denna arbetsvecka också.

Idag ska jag stanna kvar i Avesta, träffa kära vänner och grilla men jag tänkte ta ett stopp hos mor och far en stund för att motionera löparskorna även idag!

Sköt om Er!
Kramiz

Inga kommentarer: