onsdag 29 augusti 2012

News and updates from Bro

Hejsanhej allesammans!!

Nu börjar hösten ge sig till känna, jag trodde jag skulle svimma av när jag tog cykel mot dagis/jobb i går morse..... endast 2 grader ute.
Sommaren som jag inte vet om man kan kalla den är över nu, vi har tyvärr lite arbete kvar i trädgården men det hoppas jag att vi kommer hinna även fast handbollen och innebandyn dragit igång.

Jag är sjukt taggad inför denna säsong, tror det beror på att jag är lite bättre tränad infor denna säsong än vad lathögen annars brukar vara, men varje löptur är en kamp mot klockan och jag har blivit riktigt envis med ett stort intresse för intervall träning som är prima för en handbollsspelare.

Veckan som varit var en riktigt trevlig vecka, det hände mycket som vanligt i mitt liv med många bollar i luften.... jag började veckan med en tjej middag hos Cissi och några andra fina vänner, riktig super mat och massa skvaller och prat.
Måndagen var oxå en återföreningsdag, bröderna Bro hittade jag tätt ihop när jag kom hem... *ÄLSKAR*

Veckan löpte på och jag gjorde likadant:-)
Träningsmatch på torsdagen, VERKLIGEN SUPER KUL!!!!
Fredagen var det mys hos familjen Räihä och sen kom LÖRDAGEN, tjejfest men fina donnor från Avesta/Hedemora... ett litet gäng samlat från tiden i Hedemora HK....
Jag vart positivt överraskad över att man kan ha så kul på Kingen, det var inte igår faktiskt och DJ han hade bytt ut sin tecno till bara halvtecno så för en gång skull gick det att dansa.... vilket jag älskar... där hängde jag hela kvällen men ett riktigt toppen sällskap!!

SÖNDAGEN... ojoj vaknade av att tre barn satt på min mage och hoppade vid halv 8.... Lowe, Nellie och Nileo tyckte jag var tråkig men jag försökte leka så gott jag kunde! Jag insåg att sova hos mor och far är inte alltid att bli bortskämd framför allt inte när alla barnbarnen är där.... halooo vad tog uppmärksamheten vägen som jag brukade få av mina föräldrar :-))))))) Jo, det ersattes av att jag skulle ge uppmärksamhet åt dom sötaste blondinerna! :-)

Popcorn mutor......
Liten båttur vid backaänget, men det blev inte en lång sväng då vi var lite oansvariga och åkte utan flytväst!!
Sen kom måndagen och en ny vecka men massa annat nytt på schemat och snart är det helgen igen eftersom tiden går så snabbt!

Lite matcher och sen fotografering av Storviks IF :-)
Förövrigt har vi efter mycket om och men fått hem vårt nya köksbord.....
Ett litet slagbord från Mio....
Kram på Er!

Inga kommentarer: