fredag 17 augusti 2012

Friday, it is a happy day!!!

Min första arbetsvecka börjar gå mot sitt slut... och det är HELG!! Äntligen helg igen!! Även denna helg ska det firas lite, så en liten tripp även nu! Men inte vilken tripp som helst.... jag och Mikael har ordnat barnvakt, hundvakt och vi drar till Dalarna med Lilian och Jim!!
För det ska lekas, busas och grillas på leksands sommarland, JIHAOOO

Gårdagen firade vi min älskade mormor med en middag på En och En halv i Hedemora... vi hade mys och det va jätte gott!
Mormor fick en tröja av mig och syster som Louise hade fyndat på staden, vår mormor är faktiskt lite modern av sig som handlar kläder på VeroModa. :-)

Jag vill passa på att önska Er alla en fin helg och på återseende nästa vecka här på bloggen och som avslutning så bjuder jag på lite bilder från Gotland, detta underbara landskap!!!




Kram från Fröken Ericson

Inga kommentarer: