tisdag 15 maj 2012

Toka till syster....

Lördagens planer har jag varit lite hemlig med eftersom jag vet att min syster läser min blogg och det var hennes möhippa som var planerad!!
Hur skoj som helst, framför allt att få partaja med henne igen, det var ju typ hundra år sedan, ja minns jag rätt så var det när jag hade min 20 års fest som vi gick senast ut på krogen tillsammans!!!

Louise gjorde lite uppdrag, först bakade hon pizza på sitt andra hem
Det klarade hon finemang...
Efter det var det ner på stan och utförde lite fler uppdrag, men hon fick gå själv hela vägen ner till gågatan.... med bestämda pappa Glenn steg så gick det oxå bra :)
Gav ut glass och ballonger till ICAs kunder....
Vilade sig på väg till zumban.....
Hela ligan på väg......
Louise gick även en thaiboxnings match....

Sen åt vi en god middag på Kina och gick senare mot Parken för att spendera kvällen ihop med lite kollegor från Stora Enso, hela parken gunga, där var det en riktig brakfest..... Louise hade sina slutliga uppgifter, sälja kondomer, mus tittar och sjunga båten Anna med Peter Ericson... haha!! LYSANDE SYSTER!!!
Tack alla tjejer för en trevlig kväll och Lousie som klarade alla uppdrag med bravur!!
Kram

PS. Fotobloggen är uppdaterad, http://www.blogg.brofoto.se/