fredag 11 maj 2012

Fredagkväll....

Och jag ska snart knoppa, men mina kära sambo vill att jag klipper honom efter matchen men vad jag uppfattat av hans tonläge om matchen så är det bara skit!

Idag har jag och Lowe varit hemma, han har feber och hosta, så det blev inge jobb och inge dagis för honom.... men vi har myst och när Mikael kom hem så har jag fått lite permisson från mamma roller så då arbetade jag som målare :-)

I onsdags kväll gjorde jag även ett ryck, jag la mest tid på Lowe garderob (vitrinskåpet) och nu är det klart och jag är RIKTIGT nöjd!!! Kanske att jag vill byta tyg så småningom på dörrarna fram för det vart lite rörigt med randigt typ bakom hönsnätet som jag satte dit!
Vad tycker Ni?

 Lite vimplar och ny lampskärm fick oxå pryda Lowes nyrustade rum(om nu fondtapeten kommer någon gång!)


Trevlig helg!!!
Kram från fröken Bro

2 kommentarer:

Kattis sa...

Oj vad du är kreativ och duktig. Jag tror nog att det skulle vara bättre med ett enfärgat tyg.
Kram

I huvudet på Caroline sa...

Tack vännen!!
Ja, det känns så men det får vänta:-) Har inte bestämt mig om jag ska ha tyget kvar och bort med nätet eller tvärtom:-)
kram