onsdag 9 maj 2012

Ett litet rop från mig.....

........Hejhej!!
Jo, men visst lever jag men kanske har varit lite halvdött med uppdateringar men det är för att jag har bara inte haft lust, lust att ta tiden till att uppdatera här, jag har hållt mig fullt sysselsatt med allt annat... riktigt skojjiga saker faktiskt!
Förra helgen var ju jag och Lowe i Hofors hallen hela helgen, spelade handboll och insåg åter igen att det är världens roligaste sport, nu önskar jag mig bara en vältränad kommande säsong kanske tomten kan komma lite tidigare med det paketet, eller hur är det man nu gör?



Den där tjejen som biter ihop med munnen, hon vart
turneringens bästa kvinnliga spelare :-)

Mitt ROSA lag :) 2:dra plats i turneringen
Just nu har mina planer ändrats så nu är det riktiga förändringar hemma, vi rustar igen!!!!
Lowes rum är nu på G, hoppas hinna det denna vecka så kan jag fixa Melwins rum innan han kommer på Måndag... men jag kanske är en liten tidsoptimist;-) Det kommer märkas!!

Igår hade min kära kille flytspacklat liten del av golvet och sen spacklat väggen där fondväggen ska upp.... så då var det torkning så jag passade på att måla och texta lite på Lowes nya möbler... och jag bjuder på lite tjuvkik oxå!!!
En liten soffa som vi införskaffat från Dalarna, nu nymålad
Lowe säng har fått sig en färg omgång
och en prins krona
Målade även dit en krona ned till på soffan
men jag vet inte om det blev för mycket??
Tyget är oxå bytt

Detta vitrinskåp ska bli en garderob,
hoppas det blir lika bra som jag
tänkt mig.....
Kram på er så länge!!

2 kommentarer:

SINTAS VÄRLD sa...

Vilken underbart söt liten säng och så fint du målat! Kram Sinta

Kattis sa...

Har saknat din uppdateringar. Trevligt med ett livstecken från dig.

Ha det bra.
Kram