fredag 27 april 2012

Jajamen det är fredag igen!!

Och denna helg ska jag spendera i Hofors, den roliga handbollscupen Orken!! Tyvärr är jag inte så jätte pigg men jag kommer klara detta:-)

På lördagen ska min lillprins med oxå, finaste Saga ska vara barnvakt, snacka att han kommer gilla att vara i en hall/badhus hela helgen, vi har även planer på att kolla på storebror som har simskola där under dagen oxå... om det inte krockar med någon match vill säga!

Igår var jag och syster med familj ner på Ica i Avesta och skulle posta min klänning som jag beställt till hennes bröllops, tyvärr fick jag en babyblå så den är påväg tillbaka.

När Louise stod i kön så kom en äldre dam brummande i sin elrullstol typ, sväng dörrarna slog omkull henne så hon for rakt ner i backen med huvudet före, jag och Jonas hade då en uppgift så vi vart lite av hjältar :-)
Gulliga tant, hon var nog lite förvirrad för det hon oroade sig för var vem som skulle betala hennes elrullstol och för stackars Anders.
Tur att ambulansen kom och hämtade henne och sista ordet Jonas sa till henne var -dig var det krut i! Då sken hon upp och det gjorde nog hennes dag :-)

Ha en fin helg alla!!
Kramar!!



Finaste halsbandet jag fick
av käraste syster igår!!!!


Inga kommentarer: