måndag 21 maj 2012

Ingen vanlig Måndag....

OBS MINA BILDER VRIDER SIG AUTOMATISK NÄR JAG LADDAR UPP DOM, RISK FÖR NACKSPÄRR :-/


I förrgår slog det mig, jag JOBBAR på måndag, herregud...... dagis var ju helt fel tider och ungarna skrek rakt ut för att behöva åka till dagis tidigt på morgonen! Men här vi, och vi övelevde och i vanlig ordning så fick vi lite hjälp av farmor och farfar för att klara oss :)

Denna lång helg har det varit riktigt gött, vi har bara varit, gjort roliga saker och strosat runt, faktiskt så har näst ingenting blivit gjort men det har varit toppen!

I torsdags så åkte jag och små pojkarna till Backaänget redan efter frukost och lite städning... där träffade vi mormor och morfar (såklart dom bor ju där:)) och kusinerna samt moster Lojsan!



Under dagen hann vi även med en lite utflykt till Folkärna, farmor och farfars grav...






Och cykla runt lite i Backa....






Sen på kvällen kom Mikael och gjorde oss sällskap oxå.... men det var bara jag och grabbarna samt min pappa som åkte på Speedway!!! Gissa om det gillades... Tur med vädret hade vi oxå!!!


På fredagen jobbade dock jag men dom andra gjorde lite utflykter i Avesta kommun sen åkte vi hemåt mot Bro efter jag slutat och då tapetserade jag och Mikael, det var det enda vettiga typ vi gjorde under helgen!! Med ett stålande resultat gick vi i säng med ett leende på läpparna....
Soffan före


Skåp före




Lite fel vithetbalans men ja, men några kort iaf :)

Lördagen var det Marknad i Storvik


Söndagen så åkte vi med familjen Räihä till Valbo och kollade på gocart, körde lite oxå, LOWE ÄLSKAR!!


KRAM

2 kommentarer:

Familjen A. sa...

Superfina bilder!!! Härlig helg, kramar!

I huvudet på Caroline sa...

Tack snälla, men tråkigt nog så vrider dom sig även fast dom är rätt innan jag laddar upp dom :/ Kram