tisdag 24 januari 2012

Tisdag hela dagen!!!

Men för mig känns det som om det är måndag eftersom jag spenderar måndagarna hemma i Bro nuförtiden:)

Helgen har varit kanon, matcher i massor och vinst för mig men tyvärr två udda måls förluster för killen min, så det var en här hemma som inte var allt för possitiv efter fredags matchen...haha!

I söndags kom kära Angelica och Viola, vi tillbringande dagen i backen med varm oboj och fika. Det känns som om nu när väl snön är här så bor vi i backen var och varje dag, barnen älskar det och total galna är dom oxå framför allt Lowe, 2 år och slänger sig på mage utför backen på en snowboogie!



 På kvällen var det TV tittande och då skulle sköningarna absolut sitta i vagnarna... haha ... varför vet ingen, inte ens dom tror jag:)
 Måndagen åkte dom hem och läget blev lugnt i Bro med en sovande Lowe som var sliten efter brud besök sen kom Melwin på EM då var det full fart igen och LYCKAN var stor!! Älskade bröder, kärleken är så stark!!!
Puss och kram på Er alla läsare!!

Inga kommentarer: