fredag 20 januari 2012

Fina fredag!!

Nu är fredagen här, vilket inkluderar helg igen! Trevligt, denna helg kommer som vanligt bli en sport helg, vilket både är nyttigt och trevligt!
Ikväll kommer jag och Lowe spendera vår tid nere i Parkhallen och kolla på pappa när han spelar match, en match som kommer vara spännande och trycket kommer nog vara högt eftersom det är derby mellan Storviks IF och Storviks SK!
Men jag lär väl inte se mycket av det för jag lär väl jaga en exalterad 2åring som kommer göra allt för att försöka komma ner på plan då han är helt galen i att spela :)

I morgon är det min tur att spela match och då kommer pojkarna och vara heldag i Forsbacka hallen... konstigt vore om Lowe inte kommer bli boll intresserad för vi styr verkligen in honom på boll, kanske det sätter men för livet både på gott och ont...hihi!

Söndagen är det match för Mikael igen, DM men jag och Lowe vi får fin besök från Uppsala så vi kommer vara hemma. Angelica och Viola kommer till Bro, så även en fotografering ska hinnas med emellan lek, bus och babbel:)


Snart närmar sig min födelsedag och vet Ni vad jag önskar mig av mig själv?? ETT BATTERIGREPP, jihooo... igår sa min kille att det är inte så konstigt att Bro Foto går back... hahaha!!!
Sanningen är ju den att under 2011 inhandlades massor för att få min ateljé klar men detta år hoppas jag inte kommer inkludera så mycket stora utgifter!! Men vem vet vad jag får för mig att köpa:)???
 Ha en fin helg alla mina läsare!!!

1 kommentar:

Kattis sa...

Ha en skön helg.....shop until you drop ;-)

Kram