torsdag 19 januari 2012

BlAzE

I morgon är det veckans bästa da
och vet Ni va?

JAG SKA HÄMTA PRINSESSAN och låna henne i någon vecka, den bruna lilla fina!! Hoppas hon och Zombie kommer bli en bra kombo så det inte blir fajt :)

Nu ska jag göra lite nytta innan det är försent för att resa sig upp, men dagens gympass vart armar så det är väl kanske värre att arbeta med dom idag och i morgon efter handbollspasset så kommer jag väl vara totalförlamad... men det är en härlig känsla det där med träningsvärk!!

Idag är det iaf en ny dag med nya tag och mycket bättre humör för efter en eftermiddag med min kära familj hemma igår vände det mesta och livet kändes ballerina igen, bra va? Några ord hjälpte mig oxå på vägen till ett bättre humör men dock tyvärr efter jag hunnit köpa 2012s första god bit och smackat i mig en liten daim :)

Det finns inget bättre tillfälle att uppskatta livet än just nu. Om inte nu, så när? Ditt liv kommer alltid vara fullt av förändringar .
Det är bäst att erkänna för sig själv och bestämma sig för att vara lycklig ändå.


Lycka är vägen. Så, värdesätt varje ögonblick du har och värdesätt det ändå mer för att du delat det med någon speciell, speciell nog att spendera din tid med ... och kom ihåg att tid inte väntar på någon!!!!

Så, sluta vänta ... för det finns ingen bättre tid än just nu att vara lycklig. Lycka är en resa inte en destination. Så arbeta som om du inte behövde pengar, älska som om du aldrig blivit sårat och dansa som om ingen såg dig.

Detta är några kloka ord som vissa behöver tänka på mer än andra! Man blir inte lycklig av att vilja vara lycklig utan man blir lycklig utav att se det positiva i sakerna runt omkring en och våga vara lycklig!!!!!
Kom ihåg att lycka är viktigt för dig och även din lycka för andra runt omkring dig!!!

Ha en fin dag alla bloggläsare!! Kram!

1 kommentar:

Marie sa...

Ohhh vad rooooligt, förstår att mattehjärtat är superlyckligt =D

Ohh tack =D, jo det är bra med mig här, med er med?
Kramar