onsdag 18 januari 2012

Dagen med litet d.....

Alla har vi dagar som denna, idag är ingen vanligt dag för idag är det ingen bra dag!
Just idag är jag svag, just idag vill jag bara ta en paus från det verkliga livet för att lägga mig ner i soffan och tycka synd om mig själv!
Egentligen är det inget speciellt, men jag är bara helt enkelt inte på topp, men jag vet att förhoppningsvis redan i morgon har det vänt!
Men får glädja mig åt att sakerna runt om i mitt liv som betyder massor för mig, min familj, mina vänner och lyckan att jag och min omgivning får vara frisk.
Något som också får mig att le är alla bokningar som börjar komma in för detta år, det är härligt att se hur almanackan fyllas på med kunder runt om i mellan Sverige!
Jag har även fått till ordningen i min nya ”pärm” som jag fått av Jeanette, väldigt fint va? Allt vitkigt samlat på samma ställe så jag kan ha koll på mitt lilla företag!!





En sak jag insett igår var att det är jobbigt att köra två pass per dag, inte för att själva träningen är jobbig men att DUSCHA!!! Fy vad jag avskyr att duscha, innan en löptur så är det inte turen som känns jobbigt utan det är att jag vet att jag måste duscha när jag är klar…haha…
Så tur att det endast är två dagar per vecka som inkluderar två pass per dag, annars skulle jag nog duschas bort… *fniss*


Jag får önska Er alla en fin dag och jag kommer åter om någon dag med ett lite bättre humör så blir allt prima ballerina igen!! Tjohoooo