måndag 16 januari 2012

Updates from Bro

Godkväll i stugorna runt om i landet!

Hoppas allt är bra med Er och att helgen varit bra, det är dock måndag men helgen känns inte så avlägsen för mig eftersom Måndagar är mina lediga dagar från Fabban! Härligt men 3 dagars ledigt och 4 arbetsdagar, men nu saknar jag jobbet och mina arbetskamrater så där lagomt så det är roligt att gå tillbaka i morgon och att jag får köra min nya bil ända till Avesta i morgon det är ju inget minus!! Hihi...

Ja som nämnt så har iv köpt ny bil, en liten mercedes A, min favorit, jag blir så glad när jag ser denna bil.... den är ju huuuur söööt som helst!! LOVE!!!
Fredagen spenderade jag och min älskade i Västermanland för att åka runt och kolla på fler mercedes, sista bild, ja det var den bästa så den fick följa med till Bro! Nu är det bara att se till att få ut de andra bilarna på blocket inom år 2012 så vi inte behöver ha tre bilar:/

Lördagen hade vi en mys dag med familjen Räihä, alltid lite avslappnat och trevligt att umågs med dessa 4 familjemedlemmar:)

Söndagen var vi i pulka backen och sen var jag till Gävle med handbollsbrudarna och kollade på öppningsmatchen Sverige-Makedonien.... jaja det gick ju sådär men det var ju iaf god mat på Olearys och väldigt trevligt sällskap!!!

Idag tänkte jag även lägga in någon bild från min systers kalas... lite sent men som man säger bättre sent än aldrig, eller??? :D

 Min syster, ska bli ännu mer vältränad.... oj vad jag ligger efter;)
Här kommer även någon bild från pulka backen, tråkigt nog så är det mestadels min kompakta kamera som åker med nuförtiden så bilderna är inte dom bästa!! Det är tråkigt nu när det nästintill är mörkt konstant.... bilderna blir inte bra:(

Melwin med sin nya snörace, den går fort vill jag instämma:)

Lowe och jag

Jag har även glömt att berätta att vi hittat en vagn, VI VAR ÖVERENS vill jag understryka!!!!

Babyjogger City Mini
Ha en fin kväll alla Ni läsare!
På återseende i veckan.... KRAMIZ!!!

1 kommentar:

Sis sa...

Såg skapligt fit ut på den där bilden! Vad är det för fotograf ;)