fredag 10 juni 2011

Tiden rusar förbi....




..... hallo... vart tar veckorna vägen? Jag tycker att jag uppdaterar här innan helgen sen ett stenkast senare så uppdaterar jag om hur helgen varit och HELT PLÖTSLIGT så är det uppdateringar inför helgen :)

Helg är väl en underbar tid, det är så skönt att vara ledig och få kvalitéts tid med familjen och andra vänner!

Denna helg står kalas och fotning på schemat sen ska vi grejja lite här hemma...


Igår när jag och Mikael var barnfria (Lowe hos farmor o farfar och Melwin i Hammarby) så tog vi en skön promenad vid 22-tiden då temperaturen började blir behaglig så Zombie kunde traska en långis!

Hade med mig kameran.... och guud vad mycket lättare det är när man inte har barnen med sig som springer runt, hoppar in i bild eller står och hänger en i benet :)


I hagen här bredvid finns det nu en väldigt sällskaplig häst, lätt att fotografera för den kommer alltid i mot en och kollar nyfiket... Men jag ställer nu frågan; när är en häst fin, när har den en fin position? Jaja.. mina första försök till hästfotografering bjuder jag på iaf :)





Lite mer foton från promenaden...



Sist men inte minst, kolla gärna in på min hemsida som jag gjort klart nu, helt själv faktiskt:) Jag är inte så haj på sånt här men jag är ganska stolt ändå... kanske ingen super sida men fullt förstående!!! Lite bilder till galleriet så är den färdig sen, TOPPEN




Trevlig helg!! Kramkalas från fröken C

Inga kommentarer: