tisdag 7 juni 2011

Lång ledigt!

Nu har vi haft en lång ledighet tillsammans och jag lovar Er den har varit fullspäckad med en massa roligheter.... att vara ledig bara det är ju super!


Torsdagen så hade jag en bäbis fotografering på förmiddagen sen efter lunch åkte vi till badhuset hela familjen och med Jessica och Thea... Melwin och Lowe njöt! Dom älskar att bada, även Lowe nu förtiden!!





Fredagen fick jag tyvärr lov att jobba men grabbarna var hemma och grejjade sen när jag kom hem så var Melwin lite hängig så han och jag läste många böcker, jag skämde bort honom och sov bredvid honom i hans säng hela kvällen!



Lördagen var vi alla pigga igen... då åkte vi till Hofors på dagen och kollade på dragracing... Gissa om dom små var impade? Jag själv har lovat mig att ta mer tid åt fotografering och sluta vara bekväm och bara ha med kompakta, det är ju fotografera jag älskar men tyvärr finns inte riktigt tiden till att exprimentera med vardagsfotningar! Men bilder blev det iaf...


Pojkarna från Bro kollar in coola bilar!















På eftermiddagen så for vi hem och bytte om för att senare dra i väg mot Älvkarleby,där Alice och Martin bjöd oss alla, bröder med familj på god mat på en mysig restaurang!







När vi ätit upp all mat så hann jag och Kattis smyga ut och fota lite oxå, som sagt jag har ju lovat mig själv att ta mig tiden till att fotografera mera:)











Tack hela släkten Andersson för en trevlig kväll och speciellt Alice och Martin för maten:)



Söndagen så åkte vi mot Dalarna, hälsade på hos gulliga Nettan med familj, Melwin lekte med hundarna och va skit sur när vi åkte därifrån för att han inte fick ta med någon valp hem... Gullis!



Efter det åkte vi ut till Backaänget, där cyklade vi en sväng, grillade och badade!! Som sagt våra barn är galna i vatten.... även fast det är lite kallt som minen på Melwin intygar,hihi!








Såklart jag var i, så kanske jag har smittat dom med min kärlek till bad och vatten!?










Sen bjöd Lowe på en liten show, att toka sig så att alla skrattar det gillar han väldigt mycket, han är så go för han verkligen skrattar åt sig själv oxå!











Lagomt till vi skulle åka hem så ville Melwin och Lowe leka lite i morfar och mormors ragga bil... Lowe grinade och grinade när jag bar honom från Mustangen till vår bil, konstigt va???


















Men under denna dag så hade jag och mina kamera lite semester ifrån varandra men under måndagen hade jag två magfotograferingar och idag fick jag några kamera tillbehör på posten, så himla kul med nya saker som fyller kamera väskan även fast dom är små !!




Nu vart det ett långt mail med många bilder och klockan börjar ticka sent så det är dax att snarka nu!!



Kram på Er alla fina!!

2 kommentarer:

Marie sa...

Ohh många fina kort och det låter verkligen som en toppppenhelg =D. Så härliga badbilder på er och barnen

Fina kort som du fotat med på natur och bilar =D

kramar

Anonym sa...

fy fan va jag vill ha den där mustangen! petra