fredag 3 juni 2011

Heeeeelg.....

Jaha nu är det helg igen, tänk vad tiden bara rusar förbi, snart så börjar åter igen en ny vecka och man pustar över att det är måndag morgon (fast på måndag är man egentligen ledig) ! Men låt oss nu andas ut och välvårdat ta hand om helgen som är efterlängtad och älskad!


Denna helg ser lovadande ut för oss, middag med Anderssons släkten i och möjligtvis en tripp till Avesta på söndag till Nettan... och försöker lura på Melwin en valp, hihi vilket inte är så svårt men värre med mig och ännu värre med Mikael och vad Melwins mamma skulle säga om han kom med en liten valp varannan vecka?? :)

Jag hänger alltid ut bilder på min familj, mina vänner och mina kunder, näst intill aldrig på mig men idag tänkte jag bjuda på Fröken Bro!! Bilder sen vi hade tjejfest hemma hos mig, vi tillbringade en stund i studion och då fick även jag äran att vara modell och efter några glasvin så var det inte så jobbigt som jag tycker det brukar va.... hmm undra vad det kan ebro på??;)
Lilian är iaf fotografen för kvällen när jag modella!











Nu ska jag ta helg, ta hand om min familj och njuta av ledigtid!

Kramkram!!!

6 kommentarer:

Familjen A. sa...

Åh vilka snygga bilder, du är verkligen ursnygg! Kramar

Marie sa...

Hehe så när man kommer hem på tjejfest eller dylikt hos dig ska man räkna med att modella?, fniss. Jättefina bilder på dig pinglan =D

Ha en toppenhelg nu
Kramaar

Marie sa...

Haha, jajjamän visst är jag seg, eller snarare lite blyg skulle jag tro. Den dagen och om jag blir gravid någon gång då ska du minsann få fota mig, den dealen gör vi ;0)

Kramar

Anonym sa...

Du är så fin Carro <3

/Camilla

Anonym sa...

Snygga bilder Carro!

årstidens bästa sa...

Hej du söta...

Längesen jag hälsade på...

Tänker mycket på dej.
Stor kram
linda