torsdag 2 juni 2011

Lowe!



Att vara mamma är både upp och ner... men en obeskrivlig kärlek som är knuten med starka band som bara finns emellan mor eller far och barn!


Jag har känt mig som en icke "mamma" mamma, men ju äldre min lilla Lowe blir desto starkare blir min kärlek... så stark som jag inte trodde var möjlig, en känsla som jag inte trodde fanns!


Lowe är idag i sina bästa dar, iaf av dom 16 månaderna hittills... han får mig att le, han får mig att vilja kramas så länge och hårt (farligt hårt) och han får min kropp att skaka av lycka men samtidigt en rädlsa om att något ska hända honom.... Lowe, Mikael och Melwin är mitt allt och för dom skulle jag göra inspincip allt!! Och det bästa av allt är att det jag ger, det vet jag att jag får tillbaka av mina fina prinsar.... =kärlek!


Idag hade jag en fotning så när Lowe skulle lägga sig passade jag på att fota honom lite, testade lite nytt även om det var jobbigt eftersom oxå jag hade på min ansvaret att jaga modellen :)


Världens sötaste Lowe... dessa bilder beskriver honom så otroligt bra, speciellt den första, den bara lyser LOWE och hans personlighet..... Bros lilla skitunge som bara göra hyss och njuter när man skäller på honom efter han gjort något hyss ...... hihi!


















Godnatt mina kära läsare!!

3 kommentarer:

Marie sa...

Hej ohh vad fina ord jag fick =D, glad jag blir. Tack detsamma säger jag, jag tycker jag kommit in i ngt sting nu då jag inte finner inspirationen då jag fotar, men glädjer mig att höra att du ser ngn inspiration i alla fall =D

vad fiiiiiin han är, och man ser en liten mimiCaroo, men tyckre även han påminner om Melwin lite va?

vad fint du skriver om din lilla underbara familj, man är så glad att man har dem och man ska uppskatta det man har och det märks att du gör

ha en toppenhelg nu fina du
kramar

lilla angelyne sa...

Så fint du skriver!

Och så helt gudomligt söt han är din lillkille! Jag kan bara tänka mig hur mycket bus det finns i den lilla kroppen! =)

Hoppas ni får en fin helg!
Kram

Familjen A. sa...

Fina fina killen, men det är ju inte undra på! =) Kul att se er igår. Kramar