måndag 13 juni 2011

Bildbomb....

.... håll i Er gott folk här kommer en bildbomb från helgen, kameran har varit med och cirkulerat runt mellan olika händer... det är roligt det!
Denna helg har varit riktigt kanon, jag njuter av allt det goda livet har att ge! Under fredagen så var vi hemma och tog eftermiddagen som den kom, Mikael cyklade 7 mil och jag jobbad lite.

När vi vaknade på lördag morgon så tog vi det lugnt sen åkte vi in mot Sandviken och shoppade lite, jag handlade en väska som priset stod 299 men när jag betalade så vart bara 179:-?? Hihi bra va? Så typiskt mig.. rearöterskan!

Sen vid nästa affär var det inte så olika mig så... Köpte en skitsnygg jacka men det var 4 siffror på prislappen men jag vart ju blixt förälskad!! :)

På eftermiddagen så gjorde vi klart nästintill allt i badrum/toan i källaren... min toa till ateljén är nu klar så kvar är bara själva ateljén ;)









Söndagen så var det fotografering och kalas på schemat... SÖTASTE NELLIE fyllde år!




Förälskade:




Min kärlek...


Bus på stuttsmattan..





Brumm brumm....


Min kille cyklade hem i från Avesta, vätternrundan närmar sig!! :)


Duktig han är va?

Nu är det dax att dra... ha en underbar dag!! Kram

7 kommentarer:

Kattis sa...

Hej !!

ser verkligen tjusigt ut. Då är det bara att komma och prov bubbla hos er ;-)

Håller tummarna för att det går bra för din älskling till helgen.

Ha en fortsatt bra vecka.

Kram

Jennica sa...

Tjusiga bilder i källarn=)

Marie sa...

Uj, hur långt har ni till Avesta då? Vad duktig han är =D. Heter området bara Bro föresten?

Vad fiiint ni bor, avis, vill också bo så fiiint, helt min stil. Snygg färg du har på håret, så ska jag nog ha i åtanke att göra till hösten lite mörkare, får ta med en bild på dig

Hoppas att allt är bra annars.

Malin sa...

Fint det blir! Hoppas att allt är bra! Kram Malin

Vevve sa...

Hej vilken härlig blogg jag hamnade på :)
Kikat på lite äldre inlägg också, Mustang har vi en i garaget ;) inte körklar än men förhoppningsvis inom snar framtid.
Ha det så gott

Marie sa...

Hejsan, det är bara bra här. Lite allergi bara, men det vänder nog snart =D

Blir nog finfint med ljust också, vill jag med ha på sommaren =D

kraaaamar, aha bara 6,5 mil det var ej långt. Men långt att cykla kanske ja, hehe. Orkade han hela, hur lång tid tog det?

Marie sa...

Haha, ja det är sant, fniss