tisdag 21 juni 2011

Det känns som det är dags att uppdatera lite på min kära blogg… det är över en vecka sedan jag fattade tangentbordet och skrev några rader till Er! Men det är ju faktiskt sommarlov nu;)

Även fast man jobbar så måste man få ha det skönt på vissa plan, hemma på kvällarna har jag blivit en riktig latmask, datorn lockar inte, vilket inte är bra eftersom jag har massor av kunder som väntar på sina bilder! Mycket tid har gått åt till träning förra veckan, jag är åter på gång…. Har ju lovat mina kära lagkamrater att komma tillbaka till säsong i höst och vara vältränad! Dom tror mig inte så jag måste ju överbevisa dem, så två löpturer och 3styrkepass förgyllde min vecka… men igår så lockade soffan mer så denna vecka har varit lite seg!

Mikael har varit borta hela helgen så jag har varit själv med barnen, men inte på fredagen för då valde Melwin att sova hos farmor och farfar…. Och jag gick på poolparty med jobbet så Lowe var hos mormor och morfar. Lördagen var Melwin på kalas och sen var vi hem till familjen Räihä och fick god mat och en massa bus!
Söndagen hade vi det lugnt och skönt, städade, lekte och spelade TVspel, Mikael kom hem efter lunch någon gång och då tog jag en lång promenad med Zombie som har blivit lite lidande denna helg!

Igår så gjorde vi något lite crazy…. Vi var på husvisning… haha första gången för oss även fast vi äger ett hus ihop! Jag tvingade dock dit Mikael men jag ville så gärna kolla in huset och möjligheterna, MEN VI SKA INTE FLYTTA, vi trivs i Bro… mitt hjärta börjar slå för Bro ju längre tiden går!




För ca 3 år sedan så köpte jag halva huset av Mikael, vi skulle prova att bo där tillsammans och se hur allt fungerade pga huset tidigare historia med exen och allt runt omkring…. Men inte en enda gång har jag tänkt en tanke på att jag inte trivs i huset utan tvärtom jag har alltid känt mig säker på att det är JUST jag som hör hemma där tillsammans med Mikael, det spelar ingen roll vilka som tidigare bott där utan det här är det som är mening och det har alltid varit förutbestämt , allt annat har bara varit en bit på vägen till den riktiga kärleken för Mikael och för huset!:)
Kram på Er!!

Inga kommentarer: