onsdag 22 juni 2011



Idag känner jag mig lite nerbruten, det vart tre träningspass igår så i morse fick jag order från min kille att vila idag efter jobbet….
Var för första gången på Storviks gym, det va roligt… Lilian var med och visa en oerfaren gymmare som mig, har ju alltid hatat att gymma men älskat att löpt efter boll och tyvärr är det inte mycket boll över sommaren så då får gymmet bli min träning samt spåret!
Jag har också dragit ihop ett gäng tjejer på jobbet, järngänget som går 2 dagar i veckan och gymmar på lunchen, hihi jag är en liten slavdrivare enligt dem!
Snart är det midsommar, så idag tänkte jag in till Sandviken och handla, hoppas det inte är allt för mycket folk… lönen har ju inte förgyllt våra konton ännu så kanske det inte är allt för mycket rusning på stackars Willys…
MIDSOMMARAFTON spenderar vi självklart i Dalarna… folkärna är det bästa stället under denna dag! Hela släkten Ericson kommer vara i Backaänget, äta gott och kanske ska jag hitta på nå roliga lekar också!?
Nu är det dags för jobb… kram på Er alla fina!

3 kommentarer:

Familjen A. sa...

Hej!! Förlåt att jag inte kommenterar så ofta längre, att det funkar dåligt + att tiden inte finns är anledningen men du ska veta att jag är här var och varannan dag och kikar till er! =)

Va kul att du går på gymmet, kanske vi ses där. Såå tråkigt att träna ensam så vi kanske kan gå tillsammans ngn dag. =)

Kram på dig fina du!!

Marie sa...

Ohh tat lungt nu hela midsommarhelgen =D, det ska då jag göra =D.

Ska också fira i dalarna med goda vänner, ska bli najs =D,

Hoppas att du får en toppendag sötis
kram

Marie sa...

Ha en supertrevlig midsommar nu fina du
kramar