måndag 27 juni 2011

Midsommar.....

.... har precis passerat och vi har haft en kanon helg i vackra Dalarna!
Midsommarafton så var vi alla i Backaänget, umgicks och åt god mat med god jordgubbstårta, åkte in till Folkärna och dansade lite runt stången och köpte lite lotter.
Just nu har jag lunch så jag tänkte hinna med ett snabbt inlägg för det är några minuter kvar innan rusningen drar igång igen...

Jag har börjat fått klagomål över att jag är dålig på att uppdatera bloggen men jag ska åter igen försöka skärpa mig, jag vet att inläggen inte behöver vara långa eller innehålla en hel bildbomb!
:)


Bilder från midsommarafton, Backagänget i Folkärna...















Tillbaka i Backaänget.....








Fina familjen Gabrielsson




Världens sötaste pojk i massor :)








Hästar fick oxå vara med på bild.... Nellie älskade när vi var där ute och fotade....







Tyvärr var inte den finaste Melwin med oss under denna helg, han är så saknad dessa veckor när han inte bor hos oss i Bro!





Kram på Er alla!!