måndag 2 maj 2011

Måndagen....

..... har precis paserat, egentligen är den slut för länge sedan och jag borde vara ner stoppad för någon timme sen men bilderna håller mig kvar, det är ju så kul foton och dess innebörd:)


Idag har jag gjort min första dag på mitt nya jobb, kanon kul faktiskt! Lite snurrigt i kolan med allt nytt i ett helt nytt system.... haha det märktes att jag inte hade med mig alla hjärnceller hem för jag börja prata med Melwin om att vi skulle så potatis med frön i krukor... haha...Mikael slog på rygg av skratt och jag förstod inte alls vad det var som var så kul och muttrade tillbaka lite elakt...hihi, det är familjelivet i Bro det!


Nu ska jag hoppa i kojs, först väcka gubben som snarkar på soffan, hockey är viktigt vet Ni;)

Men först bjuder jag på min lilla tös.... BLAZE!




Hon kanske inte är den finaste hunden i rasdomarens ögon men för mig är hon den vackraste och älskade Blaze!! Önskar hon vore här med mig NU och för alltid!!

Kram på Er alla

1 kommentar:

Familjen A. sa...

Jag tycker att hon är superfin iallafall. =)

Har du funderat något över sängen? Lägg ett bud isåfall. ;-)

Kram Anna!