torsdag 28 april 2011

Vackra soliga sommarväder!!

Visst är det underbart väder ute nu? Man blir så lycklig och glad av solens alla strålar som värmer kroppen! Välplanerat att gå skift i tre veckor och få en 7-dagars i detta väder:) Nog för att jag jobbar mycket inne vid datorn oxå men det är ju bara att ta en paus, ta med Zombie och gå en sväng över åkrarna.... riktigt skönt!




Zombie updates: Han är en riktigt snäll hund med ett stort hjärta men massa hyss;) Koppelpromenade början gå lite bättre, armen är nu hel igen efter att han näst intill dragit av den 100tals gånger.... Han har börjar lyssna så han får vara lös i skog och på åkrar, att blåsa i pipa har visat sig vara en riktig hitt!


Idag har jag levererat två fotningar, en vacker mage och sötaste Henry... denna pojk finner jag inga ord för, han får mig att le under hela retuscheringstiden!!! Jag har även blivit klar med Blaze och Flisa så snart bjuder jag på mer hundbilder:)


Hade planerat att bli klar med Ylva och Katarina men dom vackra flickorna får jag retuschera i morgon innan jag tar helg och åker till Avesta med Lowe och Zombie!


I veckan har jag äntligen gjort vår/sommarfint på uteplatsen, har haft lite ångest över att alla varit så duktig och pysslat i trädgården... men jag har inte funnit någon motivation eller ork för det tidigare!





Nu ska jag släcka ner för kvällen, bege mig till sängen för att börja läsa en av mina fem fotoböcker jag beställt...spännande men först en snabbis till tvättstugan!

Ha det bra i det solig vädret och Avesta vi ses i morgon!! :)

7 kommentarer:

Marie sa...

Sååå fint du gjort om =D. Mycket najs =D
kramar

Familjen A. sa...

Åhh så fint du har gjort det. =)

Ha en trevlig helg, kramar Anna!

Kattis sa...

Tack själv för en trevlig helg.
Spännande, vad är det för fotoböcker ?
Lycka till med nya jobbet.
Kram

Marie sa...

Ha en underbar valborg nu
kramar

Lisa sa...

Gud vad fint ni har det!!
Åh, vi måste ses sen vettu =)
Saknar dig!

Många kramar <3

Lisa sa...

Åh detsamma sötaste du och bästa kurskamrat <3 Hihi..

Många kramar <3

årstidens bästa sa...

Kramar i massor!

Linda