måndag 25 april 2011

Full rulle...

Idag var jag upp och hoppa vid 11:15, måste vända på dygnet igen efter natt helgen! Men ja så här långt ser det inte ljust ut, klockan närmar sig midnatt och här sitter jag och knappar på mitt tagentbord;)


Idag har vi haft kalas för Melwin.... det är kalaskul det:)



Melwins fina tårta som Ulrika har gjort.... Tack snälla, han var super stolt!!



Crossåkare har han varit idag oxå medans brorsan fick nöja sig med att springa efter;)



Vi har oxå haft barnkalas på lekland för Melwin och hans kompis Kimi... det gillade alla barnen skarpt!!



Nu ska jag försöka somna för kvällen för det lär väl bli en tidig morgon om jag känner Lowe rätt!! Godnatt alla Ni!!



1 kommentar:

Marie sa...

Ohh vilken fin dag Melwin fick, och vad roligt att få testa lite annat jobb så, grattis =D

Tack snälla för raderna hos mig
kramar,

fina bilder