söndag 24 april 2011

Hej alla fina läsare!

Klockan är 23:45 och är mitt i natten, sex timmar kvar på fabriken på denna sida sen bär det av till huvudkontoret... JAG HAR FÅTT NYTT JOBB!! :) Ett vikariat i fyra månader! Spännande, det ska bli super kul att testa att jobba där inne, nya saker, nya människor och nya utmaningar!!

Men först SJU-dagars ledigt, då ska jag jobba med mitt lilla företag, jag har tio fotningar som ligger och ska levereras samt 3 nya fotningar under veckan, SKOJ!!!


Påsken.... hur har Ni alla haft det? Jag själv har jobbar natt under hela helgen, 12timmars så det har inte funnits så mycket tid till familjen men vi har ändå hunnit med påskmiddag hos svärföräldrarna i lördags och hos mina föräldrar idag/går!


Lowe och Nileo leker....



Alltid lika kul att träffa alla och äta gott! I morgon (måndag) ska vi har ett försenat kalas för Melwin som blev 5 i början av månaden, gissa om han kommer bli glad åt all cross utrustning som han kommer få;) (fast han hade varit ute och tjuvtränat idag med pappa sin för hjälm fick han av oss på sin dag! Jag är väldigt orolig och nöjjig nu när han ska ut och brumma... hihi... jag visste absolut inte att jag var en hönsmorsa... men men!!


Nu ska jag jobba vidare, mina minutrar med lite vila är slut nu och jag längtar hem till mina gossar sååå mycket!!

Stora kramar till Er alla!

2 kommentarer:

Marie sa...

Grattis till söta Melwin, och grattis till jobbet, vart ska du jobba?

Spännande med alla fotojobb =D
kramar

Ulrika Jonsson sa...

Grattis till det nya jobbet!

Hoppas att stora killen blir nöjd med sin motorcykeltårta, en kross blev det inte, mer en glidare ;-).