torsdag 21 april 2011

Jag spar och jag spar....

Nu har jag bestämt mig!!! Jag ska köpa en ny kamera igen:) Eller ja när jag har sparat ihop till en... Jag har velat länge nog eftersom den kostar lite så känner jag mig snål men nej varför ska man snåla är man bara lever en gång?
Min nuvarande kamera 50D blir perfekt som reserv kamera!
Inom någon månad här så jag har nått 50% av sparningen, skattåterbetalningen samt natt helg över hela påsken:) Sen är det bara hitta nya sätt att spara, för jag har lovat mig själv att inte nalla på pengarna som jag har för att bygga upp en bra ateljé... hihi hoppas jag kan hålla mig!!

Idag har varit en mysig dag, lugn morgon hemma med mina små, sen åkte vi till grannbyn, och hälsade på Linda i hennes mysiga butik, blommor och rum! Verkligen en jätte fin romantisk butik som jag kan rekomendera till alla, men jag vet inte hur många det är som läser min blogg som har vägarna förbi Hofors:)?
Sen åt vi goood mat hos farmor och farfar och slutligen tog den gula faran mig till Fors för att spendera ett eftermiddagsskift... Så här är jag! Trevlig skärtorsdag på Er alla! Kramkalas!!

2 kommentarer:

tessa sa...

kram kram.
Lowe var så mysig igår när jag hämtade mina på dagis. Han blev ledsen för något (inte mysigt) och Janet tog upp honom men hon dög inte utan han sträckte sig mot mig. När hon släppte ner honom kom han fram till mig och skulle upp i famnen. DÅ släppte jag allt jag hade (Camilla) och lyfte upp honom. Då blev allt bra igen. Gosnutt du har.

Marie sa...

Ja mål vill man ha, mitt mål är att någon gång i framtiden skaffa en Nikon D700 =D

Kramar