söndag 8 maj 2011

Goddag i stugorna runt om i det soliga Sverige!

Nu är det riktigt härligt väder, denna helg har vi njutit i Bro, haft skoj, mys och skönt! (inklusive lite bakisångest:))

I lördags så hade jag tjejfest hos mig i Bro, det kom 7 stycken härliga brudar.... de flesta har barn som går med Melwin eller Lowe men sen har vi oxå Hanna och Lilian som oxå är givna kort! Vi hade det jätte roligt... lite fotografering, 5kamp, mat och annat skoj! Sen drog vi till Granliden!! Så det var en riktig tjejkväll så pojkarna mina dom hade jag placerat ut, två minsta hos farmor och farfar och Mikael han fick bo i garaget, :) meckade med sin enduro, pumpade brudarnas cyklar och skjutsade de cykellösa in till byn!!


Söndagen vaknaden jag av att någon stod på mitt huvud och hoppade jämfota, iaf som det kändes, någon för mycket shots kan jag tro... och tanken slår en som vanligt att ALDRIG MER:)

Vi hämtade barnen vid lunch sen fick vi besök av familjen Räihä som gjorde oss sällskap vid middagsbordet!


Älskade Lowe!



Och sen den olydigaste hunden i Bro :P



Ha en fin dag alla läsare!!

Kramkram

3 kommentarer:

Marie sa...

Hejsan, hehe sådär bakis, så skönt, haha

Nejnej inte för ngn anledning alls eg, men ibland känner jag att jag vill skriva stuff som jag vill ha lite åsikter om, men som jag tycker är för utlämnande och då vill jag kunna göra det =D. Kommer uppdatera där väldigt sällan, men skönt att kunna ha sådan ibland =D

Kramar

tack för alla rader, underbar vacker olydiga hunden är =D

Marie sa...

Klart du får följa =D
kramar

Kattis sa...

Hej !

Låter som en härlig helg, tack för bilderna. Magnus blev stum. skulle vara trevligt med en fototräff igen.

Kram