söndag 15 maj 2011

Livstecken från Bro



Just nu kan jag inte skryta om att jag uppdaterar ofta, men ÄNTLIGEN har jag tiden och orken att skriva några rader här :)
Det händer inte så väldigt mycket, vi har haft en LUGN och skön helg, med lite omstyling i hemmet, men bara till milda grader! Det är jätte kul att återfå inspirationen igen, den har försvunnit eftersom tiden inte finns längre nu när fotningarna har tagit mer av min tid och familjen vill man ju framför allt hinna med!


Lilla förändringen 1: Tyvärr har jag ingen före bild, men Ni som följer min blogg vet hur det såg ut innan jag satte upp tyll runt sängen, som en sänghimmel,... och Ni andra kan föreställa Er hur det såg ut:)




Visst vart resultatet gulligt? Mikael ser ut som en liten prinsessa när han ligger där inne och myser...hihi!


Den andra förändringen är att soffan vår åkt ut och en ny har tagit plats... WOW det blev kanon, bilder kommer senare!!! LOVAR!!!



I morgon börjar hundkursen med Zombie inne i Gävle, det ska bli roligt att gå med en ledare som verkligen kan och är duktig på hund!! Hoppas på bra resultat, vilket låter lovande eftersom typ ALLA rekomenderar denna tjej!


Zombie är ju en lite olydig typ, men huuur snäll som helst, Lowe och Melwin får göra vad som helst med honom och han bara njuter!!




Lilla Lowe han bara växer och växer, han är i sitt esse nu, jag vill att tiden ska stanna här, han är totalt underbara (om man räknar bort nätterna då;))




Nu ska jag göra min kille sällskap i vår NYA soffa och hejja fram de gulblåa laget till VMguld!! Kram från lilla mig!!




Foto:Lilian Wennmark

3 kommentarer:

Marie sa...

Massa fina kort, och rikrigt inbjudnade sängkammare, där vill jag ligga, haha

Ohh så fina kort på vovven och barnen, men bra att gå hundkurs, de tär alltid nyttigt
Kramar

Familjen A. sa...

Superfina kort!! Som vanligt. =) Och han är då bra lik dig lillkillen. =)

Kram Anna

Marie sa...

Heeej, TACK fina du =D. Då är det samma fest ni ska på, för hon skulle också på rockfest =D

Hoppas att du ska få en toooopendag
Kraaaamar