onsdag 18 maj 2011

Veckorna rullar på....

Tiden går och går, veckorna paserar snabbt och snart är det sommarlov:) Hihi inte för att jag kommer ha sommarlov men Ni andra kan ju njuta iaf! Vår semester kommer sent i år, i slutet av Augusti och då drar vi till Cypern med min underbara familj, det ska bli sååå skönt! LÄNGTAR!!




Denna vecka händer det mycket, i måndags var jag på avdelningsmöte med kvalité och utveckling, det var toppen skoj, sista eftermiddagen med gänget nu när jag slutat där! Vi var i vicentparken i Avesta, guidad tur bland dessa "otäcka" djur, tipspromenad och kanon god mat!!


Tyvärr fick jag avika lite tidigare efter som vi hade första hundkurstillfället inne i Gävle med Zombie, gick sisådär, övningarna klarar han fint men ett litet ställe med många andra hundar var lite jobbigt för den oavslappnade Zombie!


Innan jag åkte från Dalarna hann jag få avtackning från KoU, fick FINA presenter, två lyktor, ett hjärta och ett armband! När jag steg fram så hade jag svårt att hålla tillbaka tårarna men vem vet jag kanske kommer tillbaka till avdelningen någon gång ;)


Under måndagen kom även Melwin hem igen, hann inte träffa honom nå men när jag kom hem fick jag höra vad han sagt, sånt som gör en "styvmor" väldigt glad och varm....


Farfar (om en brandvanare eller brandsläcka, minns inte riktigt)

-Den här ska hålla i 10 år

Farmor:

-Om tio år Melwin är du 15år och då kanske du har en tjej....

Melwin:

-Jag ska inte ha någon tjej...

Farmor:

-Nähä?

-Jag ska ha Carro ja!!!!


Haha vilken sötis va?



Igår hade vi en tippen dag, for dit med skräp och sen åkte vi och köpte en växa säng till Lowe av Anna.


Förövrigt så borras det för fullt hos oss, vedpannan har åkt ut och in kommer bergvärme... åh aldrig mer 15 grader inne hos oss i Bro;)


Idag ska jag med min nya avdelning, Cigarette Customer Service till en kryddbod och sen på "en och en halv" i Hedemora och äta middag! Gött!!


Nu är min lunch slut ska ge mig in i jobbet och massproducera mail till ryssarna!

Kram



Bilder från Avesta Vicent park:


Inga kommentarer: