fredag 15 april 2011

Bilder från semestern...

Här bjuder jag på bildbomb ett från semestern, det kommer fler bilder i olika kvalitér!!

Två glada grabbar på bussen till Arlanda!


Mys på planet ner till Furuventuraa...


Äntligen på flygplatsen i väntan på väskorna,,,,


Första dagen vid poolen, alla bleka;)




En tur ner till stranden oxå!! Sandiga pojkar...


Efter några dagar blev Melwin helt galen i vattnet, volter,hoppa osv...han älskar verkligen vatten!! Så roligt att se honom,han njuter så!!


Utslagna pojkar somnade fort på kvällarna....


Nu ska jag hoppa ner i sängen för snart ringer klockan igen, klockan 7:20 går match start i morgon och då lär jag vara pigg för jag har inte räkna med något annat än vinst;)

Sov gott mina vänner!!

Trevlig helg!

Kram

3 kommentarer:

Familjen från övre sa...

Ååå va härligt! Tänk va kul Kimi o Melwin kommer få på vår minisemester i sommar. Kimi är ju oxå tokig i vatten. <3

Familjen A. sa...

Kul med bilder. =) Ni verkar ha haft det jätte bra!

Kram Anna

Marie sa...

Underbart ni haft det =D