söndag 17 april 2011

Helgen är snart slut....

Hej på Er!!

Här har det varit full rulle, Mikael har haft innebandycup och jag har haft handbollscup! Lowe har sovit hos farmor och farfar....

Så mycket familjetid har vi inte haft men jag har haft riktig kul ändå, Majsan från mitt handbollslag drog med mig på den stora handbollscupen med mixade lag, minst 3tjejer och högst 3 aktiva i samma lag! Tyvärr jobbade jag eftermiddag i fredags så jag kunde inte vara med men matcherna då gick inte så bra så vi hade lyckan att få spela lördagens första match klockan 07:20 .... puhhh! Fem matcher under dagen, och 5 vinster...härligt att få träffa massa nya människor, otroligt lätta och trevliga medspelare hade jag! Och flera från mitt ordinarelag förgyllde andra motstånda lagen! Lördagkväll åt vi tillsammans och idag hade vi åter samling för match men dock senare pga den bättre placeringen!

Vi vann första, gick till kvart, vann och gick till semi och VANN OCH GICK TILL FINAL!!! Men där tog lyckan slut,två skador, målvakt och en stor målgörare! :(

Men jag fick iaf pris för bästa kvinnliga spelare/målgörare!!! ;) Rakapparat och blommor från blommor och rum!! Hihi roligt va???


Hoppas Ni haft en bra helg!!

Kram

5 kommentarer:

Marie sa...

Men vad duuuuktig du är =); grattis till final, men syns att ni ej vann den =(
kramar

Familjen A. sa...

Grattis va kul att vara bäst! =)

Kram Anna

Kattis sa...

Grattis !!

Anonym sa...

Va duktig du är gumman.. Vi måste ses snart! Jag saknar ju dig!! Puss Cecilia

Malin sa...

Ville önska dig en GLAD PÅSK!!!
Kram Malin