onsdag 13 april 2011

ZoMbIe


Det börjar nalkas mot säng dax för mig eftersom gårdagsnatten inte inkluderade så mycket sömn så skulle det vara super skönt att komma i säng innan nio idag! Men först tänkte jag sätta ut några efterlängtade bilder på vår nya familjemedlem Zombie.... Kanske inte dom finaste men som sagt han är inte heller den lydigast så hur ska man då få honom att posera??? :)



Men visst är han riktigt söt? Om han vore bara hälften så lyhörd som söt så hade det känns som ett lite mindre jobb att få honom som vi vill ha honom... hihi!


Nu släcker fröken och alla andra familjemedlemmar ner här i Bro, klockan o4:oo ringer klockan för en promenad med Z och sen en cykeltur till tåget som tar mig över dalgränsen!

Kram på Er alla goa läsare!!

6 kommentarer:

Kattis sa...

Vilken sötnos !!

Familjen från övre sa...

Fin fina zombi ;-) Nu måste vi ses snart så vi får träffa nya medlemmen oxå :-)

Kram <3

tessa sa...

åh vilken snygging. Precis min typ av vovve.

Malin sa...

Men sååå söt! Vilken ras? Är det en boxer ? Alltså, hur fick du tag på denna godbit, jag vill också ha en hund som är några år blir lite lättare än en valp.... :-) Kram Malin

Jennica sa...

Ååååå vilken fin schnuff=)

Marie sa...

Massa flera på en sådan goding, hade missat detta inlägg =D

FIIIIIIINNN