tisdag 22 februari 2011

Hej alla söta!

Hoppas allt står fint till med Er!! Det känns som om det var länge sedan jag uppdaterade Er;) Men det går mycket tid till planera på bröllopsfotningen som kommer i helgen, min första bröllopsfotning.... TOKNERVÖS jag!! :) :)

Men allt är sig lika här annars, förutom att Mikael jobbar över mycket och jag är lite överbokad med fotningar denna månad men jag klagar inte för jag älskar det!! Fast jag hinner inte med så mycket annat då men ja som sagt det kostar att ligga på topp!

Barnen mår jätte bra, Lowe börjar bli så himla sor och Melwin så himla förstående!!! Skrämmande vad tiden går!

Ta hand om Er alla!!
Puss och kram Caroline

4 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh fullt med fotning, vad roligt =D,. Det kommer gå galant på bröllopet =D. vad använder du dig av för obkeltiv du du fotar eller använder du flera??

Kramar

Familjen A. sa...

Kul med en uppdatering, jag har saknat dom. =)

Kramar!

Mirre sa...

Det har gått jättebra, har skrivit om det i bloggen, tack för omtanken, det värmer
kramar

Många bra objektiv du har =D

årstidens bästa sa...

Lycka Till!

Ha en fin helg oxå.

Kram
Linda