fredag 18 februari 2011

Här har uppdateringarna varit få men tiden har inte riktigt funnits! Har haft väldigt mycket fotningar som jag ska leverera och sen har jag varit på 2dagars kurs i Karlstad! Himla skoj, en pubvända han vi med oxå.... viktigt att hinna så mycket som möjligt på sån kort tid.... kurs, god mat, hotell med frukost, staden, puben och nattklubben;)
Det är lite lyx det, ja en jätte skoj resa!


Men idag har jag lämnat tillbaka Blaze.... det känns tomt och tråkigt men ett måste! Det skär i hjärtat när hon springer till deras trapp, står och steppar och piper ivrigt över att hon vill in, in till sitt hem!

Ett hem som hon inte delar med mig, ett hem som inte är mitt!! (inte för att jag vill att det ska vara mitt hem men jag vill att Blaze ska tillhöra MITT hem och min familj)

Men man får se saken med positivitet, hon blir glad över att komma hem, lycklig och längtar till hennes trygghet och familj.... för hennes skull får man vända det onda i hjärtat till det positiva för hennes skull, att hon har det bra är det viktigaste, hur jobbigt det än är för mig så får man inte vara ego!! Precis samma sak när det gäller delad vårdnad på barn, för barnens skull ska man vända det som gör ont för en annan till något positivt för man ser ju att barnen har det bra och det är väl ändå det viktigtaste!! Är man förälder så gör man väl allt för sina barn??? och då är det bara att bita i det sura äpplet för barnens skull... tyvärr är det inte alla som klarar detta!!!!!

Ha en bra helg alla fina själar där ute!!

Ta hand om varandra i kylan!

Puss och kram

6 kommentarer:

Familjen A. sa...

Du är så vis!! Så mycket insikt, och vilken superextramamma du är!!

Du verkar ha så mycket kärlek som du delar ut! =)

Ha en underbar helg, själv ska man jobba, inte så mycket mys för mig med andra ord!

Kramar Anna

Mirre sa...

Sixcka puddingar =D, fin färg du har på håret nu =D. Förstår din känsla med Blaze, både på ont och gott, det måste kännas i ditt mattehjärta. Men du har ändå fått ha henne och rå om henne som din i 2 veckor, kanske kan ha henne snart igen??

Hoppas att ni ska ha en underbar fredag

Puss och kram

Mirre sa...

Skickar dig en massa styrkekramar och massa energi, för det är lite sådär jag också känner mig nu. TACK för dina oerhört gulliga rara ord

Stora BAMSEKRAAAAAAM

Mirre sa...

Det ska jag minsann göra, nu är det natti natti här =D

kramar

Mirre sa...

Hoppas att du haft en toppenhelg
kramar

Mirre sa...

Ja en jättebra väska, fyller ju verkligen alla funktioner =D, så nu hoppas jag att den kommer snart =D

ha en bra dag
Kramar