torsdag 24 februari 2011

Inte roligt....

...idag har fröken Ericson inte en rolig dag, ingen bra dag! Men såna dagar har vi alla och dagen efter är det förhoppningsvis bättre:)

Det är alldeles för kallt ute, jag vill inte kliva upp och temperaturen utomhus är på -30 och inne i köket är temperaturen på 14,8 det är iaf +...hihi! Vår ved tar slut idag så nu måste vi snabbt få tag i mer om denna kyla ska fortsätta! Någon som vill sälja ved kanske!?

Hinner lagomt komma till jobbet, lite senare än vanligt... småsprang i kylan in från parkeringen blir på direkten inkallad på möte angående jobbet jag TYP hade fått.... Men nehene omstukturering på huvudkontoret i fabriken så det skulle inte in någon just nu men kanske längre fram... men nu har jag slutat hoppats, det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta på sig blåstället, lämna skrivbordet och bege sig ut i fabriken för skift jobb!!
Men man får se det det från den ljusa sidan, jag kommer vara ledig mycket och kommer ha mer till mitt lilla företag så jag kan fota mer, det är iaf tummen upp!
Kram på Er alla i kylan!

1 kommentar:

Flingan på Övre sa...

Stor kram till dig! Vi ska ha sååå trevligt på söndag! <3<3