onsdag 26 januari 2011

Tiden....

... den bara rusar förbi, dagarna går och det är mycket som ska hinnas med, leka och busa med familjen, jobba, mammaledig, fotningar som ska levereras, renoveringen i källaren, handbollsträningar och handbolls VM som ska följas mm.
Så att hinna med att uppdatera här är jag dålig på och på tala om att läsa och kommentera Era bloggar det här till vardagslyxen :) Men jag är så lyckligt tacksam för Er alla som kommenterar hos mig, det gör mig så varm av glädje, tack Ni söta!
Idag har jag bara småpysslat lite, samt tvättat i nya tvättstugan och vikt gårdagens tvätt!! Det är roligt nu det...hihi!
Två små fina hjärtan som min kära far har gjort har målats, ett svart och ett vitt som ska sitta på zinktunnorna nere, en för vit och en för svart tvätt!! Zinktunnorna äger vi inte ännu men dom står på min önskelista när jag fyller år om en vecka:)

Prydnadsakerna har blivit lite om möblerade i matsalen..... små saker gör stora förändringar!!
Och en textdekor ha satts upp på väggen i den omskrivna tvättstugan....
Nu ska jag och Lowe fräscha till oss lite tills pappa kommer hem sen ska vi åka till familjen Räiha för lite käk och hämta upp Melwin!! Trevligt!
Ha en bra dag mina läsare!
Kramkram

2 kommentarer:

Angelica sa...

sv;
Tack snälla du för din fina kommentar=)

ja det är verkligen inte lätt att hinna med allt!
Men jag gillar din blogg ändå hihi=)

Kramar

Mirre sa...

Fint ni gör det och såklart man kikar in här =D

Hoppas att middagen var trevlig
kramar