måndag 24 januari 2011

Helg ljuva helg!

Här i Bro händer det saker i Källaren.... tvättstugan och duschrummet börjar bli klart men inte rikigt... några små detaljer kvar, lite fogning och småmålning så därför kommer inte det färdiga resultaten med före och efter bilder inte riktigt ännu!

Tråkigt nog har Lowe varit magsjuk i helgen så vi har inte kunnat jobba på som beräknat men framsteg har vi gjort ändå!
Hoppas Eran helg varit trevlig!

Just nu sitter jag och väntar på att dom stora grabbarna ska komma hem, äntligen måndag och Melwin kommer åter hem, UNDERBART!

Lite bilder från tvättstugan...




Och från duschrummet;)


Det kommer bli prima där nere, från att en tvättmaskin i ett hörn och en ho samt tomutrymme med blåttkakel till detta fina resultat för mindre än 20 tusen!! Vi kan konsten att vara sparsamma vi;) Bilder på dusch/bubbelbad och toa (som inte fanns förrut) kommer senare när allt är klart!

Nu ska jag mixa ihop lite korvstroganoff och ris, Melwin veckan innebär lite mer mat inte bara sallad som vi förövrigt äter mestadels... Jag har gått ner 4kg och min kille 6kg sen 3:e Januari så vi kämpar på och ännu mer kämpa när jag åter får börja träna igen vilket jag inte gjort på väldigt länge!!

Kram på Er alla fina!!


Psst... Fotobloggen är uppdaterad under helgen!

6 kommentarer:

Familjen A. sa...

Vad duktiga du/ni är, fint blir det och jätte duktigt att tappa kg, vet själv hur det är, håller ju på jag oxå. =)

Kram

Mirre sa...

Så tjusigt det blir, rackarns att han har magsjuka. Men oj 4 kg på minder än en månad, det var racerfart =D

Duktiga ni är
kramar

Mirre sa...

tack sööötnos
Kramar

Anonym sa...

Va duktig du är vännen.. hoppas vi ses snart.. Puss Cecilia

lilla angelyne sa...

Menåååh vad fint det blir!! Jag vill också ha (fast ja en tvättstuga kan ju vara en fördel att börja med, haha).:-D

Ni är så duktiga som fixar och donar.

Magsjuka är då inge kul alls, hoppas lillkillen piggnat på sig.

KRAM

Eva-Marie sa...

Hej snubblade in via blogger=)