fredag 21 januari 2011

FREDAG!!!!

Äntligen helg igen.... Det känns som en helg kommer sitta fint, egentligen skulle jag och Mikael verkligen behöva umgås och göra något skoj tillsammans men jag antar att vi kommer spendera den mesta tiden i källaren och göra klart det sista i tvättstuga och dusch! Sen har vi matcher(jag ska inte spela, förkyld, buuu) och självklart fotning!!

Har varit lite slapp senaste dagarna, det känns som om det inte händer mycket i mitt liv, som om det bara går på tomgång men jag vet att det är bara en tomgång som är för tillfället för snart blir det en riktig rivstart! Så jag får tänka på det kommande året som kommer bli ett händelserikt år för Caroline! Och förhoppningsvis ett utvecklande, givande och framgångrikt år!

Men alla Ni känner väl igen Er att man någon gång i bland känner att allt känns ganska grått och bara vanlig vardag!? Det är väl kanske såna dagar man ska ha för att kunna uppskatta de bra och händelserika dagarna!

Och så får man längta till det roliga oxå, så mitt år kommer bli händelserikt, det kan kalendern intyga!
Smyg börjar redan nästa helg, då ska jag till Melwins kompis Kimis mamma på tjejfest, trevlig att få träffa lite Storviksbruttor!!
I mitten av Februari blir vår lilla kille 1år, och jag ska gå en 2dagars kurs i Karlstad(Kemi och laborantutbildning)
I slutet av Februari blir min första bröllopsfotning.... och den 7 Mars börjar en veckas ljussättningskurs i Stockholm! Tre veckor senare åker vi och hela Andersson släkten till Egypten och min kära lagkamrat Lilian flyttar till Stovik och kommer förgylla min vardag;)
Sen under sommaren kommer det bli lite små resor och Ateljén ska vara klar och altan bygge ska påbörjas!
I slutet av Augusti åker vi till Cypern med min älskade familj från Avesta!
Till hösten hoppas jag att jag kommer in på högskolekursen som jag ska söka... efter allt detta så är det nästan nytt år igen! Så nog händer det saker i mitt liv, allt detta + alla oplanerade och överraskande saker som kommer hända!

SLUTSSATS: JAG HAR MASSOR ATT SE FRAM EMOT !!!!
Vad ska Ni alla göra det kommande året?

Kram på Er alla!

Bild på Henry och Lowe från vår Avestavistelse i Onsdag:

Och bilder från söndagens pulkadag, Melwin, Kimi, Lowe, Mikael och jag.....

Ha en super helg alla mysiga själar!!!

3 kommentarer:

Mirre sa...

Du har ju massor av roligt att se fram emot, det låter ju hur toppen som helst =D.

Så vackra kort också, ni är ju för söta =D..

Ja, men så kan man känna emellanåt att man tycker det bara är slentriant och ingenting händer och dagarna bara rusar fram och åren går, men det är som du säger att man får se till det possitiva
kraamar

ha en toppenhärlig helg
kraamar

Familjen A. sa...

Känner verkligen igen mig, jag tycker oftast att först händer ingenting och sen en massa skoj hela tiden. =)

Kramar!

Malin sa...

Tjena tjena, jo men visst känner man igen sig, vissa dagar går allt bara på rutin och man undrar när det ska hända något roligt men som sagt, dem tråkiga dagarna måste man ju också ha så att man uppskattar dem andra händelsrika dagarna! Sånt är livet!

:-) Kram Malla