söndag 16 januari 2011

Små detaljer kan verkligen förändra!

Med en liten tygbit så kan jag härmed byta plats på denna strykbräda, hänga den på väggen i vår alldeles nya och riktigt snygga tvättstuga(jaja inte riktigt klart ännu) istället för att ha den i vår supertrånga och överbelastade skrubb!!! Fint va?
Före-Efter
Allt eftersom Mikael börjar bli klar nere ikällaren med tvättstugan och spaavdelningen så börjar mina inredningsfingrar röra sig! Donar med saker som SKA ner sen när det är helt klart och nystädat! Målar möbler och skyltar mm!
Just för denna kväll hade jag många planer framför datorn, skulle uppdatera fotobloggen (vilket är gjort), uppdatera här (vilket oxå är gjort), PSa Alwin och Cesar samt Melwin och lägga ut Melwins bilder!
Men med grus i ögonen av trötthet efter denna helg så blir inte allt detta gjort! :( Men tänkte i allfall tömma min kamera och spara på dator samt minnet men det görs ju automatiskt när jag går och duschar...hihi!
Helgen skulle jag ha varit på 90års kalas och en snabbvisit hos kusin i Stockholm men det blir inställt och ganska bra eftersom jag är hängig och lite förkyld! :(

Så vi har mestadels mysit, haft kul och pysslat! Mikael har jobbat på nere i källaren så snart kan första korten visas här på bloggen! Lovade Melwin idag att han ska få bubbla nästa gång han kommer hem igen!:)
Idag har vi vart i pulkabacken med familjen Räihä! Skoj synd bara att vädret inte var det bästa!
Nu ska jag hoppa i duschen medans datorn får arbeta lite!
Kramkram

1 kommentar:

Mirre sa...

Fint det vart med strykbrädet och du fick ju en hel del gjort i alla fall =D.

Duscha lugnt =D

kramar