torsdag 13 januari 2011

Den första.....

....jobbardagen år 2011! Riktigt skönt med en lång ledighet även om jag bara jobbar 2dagar i veckan! :)
Just nu har jag lunch så jag passar på att skriva några rader här till Er! Bra va?
Igår var jag hemma med pojkarna på eftermiddagen och dom busade dom små, Lowe är så förtjust i Melwin, man verkligen ser hur han avgudar honom och hur han skådar allt Melwin gör!

Han gillar att gosa med storebror men har inte riktigt insett att man ska göra det försiktigt:)

Och Lowe står själv nu, så snart är det väl till att jaga antar jag....puhh ;)

Igår hade jag en diskussion om att jag är mamma åt Lowe men inte åt Melwin, det är helt solklart för honom men sen säger han att han och Lowe är mina barn... Haha då försöker jag förklara att han inte riktigt är mitt barn utan min vän eftersom jag inte är hans mamma... åter igen på ruta ett -Nej, du är inte min mamma men jag är ditt barn...hihi han är så gullig!!!
Och efter det så pratade vi om att han (kanske jag oxå) slutat pussas med mig, jag sa det och sa sen den enda jag får pussas med är ju Lowe och pappa nu och tänk när Lowe blir stor då kommer han oxå sluta att pussa mig!! Efter det så gosade vi hela kvälllen och jag fick många blöta pussar.... *kärlek*
Imorse på vägen till jobbet fick jag sällskap av Jay Smith.... ojoj skivan snurrade på högvarv... Min kille ångrar nog lite att han köpte skivan för låt 2 går på repit hela tiden;) Och det var kanske inte bättre när jag en dag vid köksbordet sa:
-Jag är lite små förtjust i Jay Smith!!
Haha tur att jag och Mikael verkligen har ett riktigt toppen förhållande och vi kan skämta och prata om allt... Så Mikaels svar var bara....
-Ja, ska du bli tillsammans med honom så får du inte ta med dig Lowe iaf....
-Menar du för drogerna eller? svarade jag...
Haha och ja det var det, så annars var det helt okey.... du är tokig min älskade "blivande" (om han nu friar någon gång;)) man!
Nu måste jag jobba, lunchen och maten är slut nu:)
Sköt om Er alla söta!

4 kommentarer:

Mirre sa...

Jag gillar också jay och jag tycker också han är charmig med sitt snedda leende och stil =D. Like A Prayer är jättebra =D

Sött det där med mamma och inte =D. Fina bilder, rara också
kraamar

Familjen A. sa...

Vilket jätte bra betyg du får från honom. =) Tänk du är hans mamma men inte hans mamma liksom. =)

Kramar!!!

Sofia sa...

Nu finns det bilder på montern i vår uf-blogg! :)

årstidens bästa sa...

Klart att du blir som en mamma för honom!

Önskar er en alldeles fantastisk helg.
Kramar i massor från mig.