tisdag 11 januari 2011

Bro updates!

Hur är det med Er alla därute?

Här i Bro är vi åter sjuka:( Lowe är mest drabbad men Melwin verkar klara sig så här långt! Melwin kom igår hem till oss igen, roligt! Lowe blir så glad...vilket gör mig lycklig!!!

Igår var det vackert väder, jag och småpojkarna var hemma själva hela dagen, morgon promenaden åkte storebror spark medans lillebror sov gott i vagnen.... Sen besökte vi farmor och farfar!


På kvällen tog grabbarna ett dopp i den STORA baljan;)
Hur kan vatten vara så roligt?
Jag och Melwin gick ner i källaren och kollade när vi kom in i spadelen/tvättstugan så sken han upp som en sol och sa- Vad fint eller det var jätte fint... här kan vi bad och basta tillsammans alla ju!! Haha han är så go, ser verkligen när saker händer och uppskattar all rust!
Idag är jag och Lowe själva, han sover sött och jag jobbar på med bilder som ska leveraras idag, tre fotningar som jag hade i slutet av December!
Jag har oxå uppdaterat fotobloggen, så kika in och kolla in familjen Engh!
Ha en bra dag alla Ni underbara och hoppas Ni klarar Er från alla sjukdomar som cirkulerar i vår vinterluft!
Kram!!

5 kommentarer:

Familjen A. sa...

Åh äntligen uppdatering, ser alltid fram emot det. =)

Fina bilder som vanligt!

Är det förkylningar som härjar hos er eller något värre? Krya iallafall.

Kramar!!

Berit sa...

Tråkigt att ni är sjuka igen, men ni ser ju ut att ha det rätt bra ändå. Krya på er och kram.

årstidens bästa sa...

Kramar till er,krya på er!

Linda

Mirre sa...

Fina bilder det var här då =D, så söta de är i baljan. Fina naturfoton också =D

Krya på er
kramar

Mirre sa...

Naaw gjorde du, vad söt du är =D, det glädjer mig att höra att du tänkte på mig =D.

Du fick ju visst jätefina foton =D. Ja Änglagård ska du se, den var jättebra

kramar