fredag 7 januari 2011

GODKVÄLL!!

Här hemma är det riktigt skoj, vi jobbar på i källaren och det ger resultat, ikväll har vi monterat ihop skåpen i tvättstugan!!

Igår kväll när Mikael åkte på träning så fogade jag golvet, han var lite nervös att åka iväg tror jag.... hihi men jag fick godkänt, han är bra snäll han;)
Nu ska vi gå och lägga oss nu för klockan slår snart 00:00 och vi har precis kommit från källaren.... bra jobbat va??
Lite bilder på vår sötnos, som jag fotade i veckan i väntan på en annan fotning!
Kram på Er!!!

5 kommentarer:

årstidens bästa sa...

Godmorgon vännen.

Fina bilder.
Ha en toppenbra dag!

Många kramar
Linda

Familjen A. sa...

Jag älskar foton med bubblor. =) Så himla fint!!

Och duktiga har ni verkligen varit!

Kramar

Sandra Rönningen sa...

Det var så lite så Caroline! Jag tvekar inte för att skriva någonting om jag jag tycker att saker och ting är bra ;)

Här är kreativiteten stor för det mesta. Men jag har lite dippar, som kanske de flesta har. Det är så mycket som jag vill göra också och det är inte alla gånger så bra...

Allt är bara bra hemma i Dalarna. Mycket snö... Jag bor i en by mellan Sågmyra och Leksand. Men var är det du bor nu? Jag har inte uppfattat det riktigt tror jag :P

Och vad händig du är som kan foga golv!! Det hade jag nog aldrig vågat mig på tror jag...

Kram kram!

Kattis sa...

Tack kära du, känner mig faktiskt piggare, bara lite tung i skallen. Lite shopping gjorde susen. Jag hade ju inte så många bilder att gå igenom. Vet du va jag blev kallad när jag kom hemfrån fotningen ?? Tvättbjörn, sjyst!?

Kram

Mirre sa...

Ohh aww så fina =D