måndag 17 januari 2011

TOKIGA UNGE!

Jag är så lyckigt lottad att ha två underbart tokiga ungar här hemma i Bro glädjer mig så otroligt! Denna kärlek är så underbar att det värmer både hjärta och kropp...

Just idag är det Melwin som står för dagens inlägg.... I lördag när jag var som mest hängig så kom Melwin till mig...
M- Kan vi fota mig idag, Carro... jag vill ha pizza:)
C- Ja, det kan vi göra.... men efter en stunds betänketid så insåg jag att jag inte orkade stuva fram alla studiotillbehör så jag sa:
- Melwin jag orkar inte idag, du får pizza ändå!!
M- Men jag vill fota idag!!!!
Då fick jag dra mig i kragen för det är absolut inte varje dag han vill bli fotad, han närmare bestämt hatar det nu för tiden.... Så då är det väl lika på att passa på!! Och när jag sitter och skådar bilderna så ångrar jag mig inte en sekund!!! Han va så duktig, jag sa att han fick posera hur han ville och förklarade lite hur modeller gör! Sen gick det av bara farten, det blixtrade bara till!!
Milla har sagt det flertal gånger att Melwin ser ut som en modell, visst har jag alltid hållt med om att han är vacker men dessa bilder får mig att inse vad hon egentligen menar!! Han utstrålar verkligen oerhört mycket.....
Ett stort tack till älskade snart 5åriga Melwin för dessa fina bilder, jag är så lyckligt lottad att få äran att ha dig så nära mig, att jag fått lära känna dig och för att du finns i mitt liv!!!
Kram på Er alla!!!

9 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh waooow vilka fina bilder, han är ju ursöt och jättepoppig =D

kramar

Kattis sa...

Superfina bilder !!

Kram

Familjen A. sa...

Vilken snygg och tuff kille han är. =) Och vad snäll du är som ställer upp fasten du var lite hängig. =)

Önskar jag kunde fota så man kunde ta tillvara på de där stunderna när barnen verkligen VILL bli fotade.

Kramar!!

lilla angelyne sa...

Han är verkligen jättefin och du är så fantastiskt duktig som tar så vackra foton av allt och alla. Keep going!

STOR KRAM

Kattis sa...

Melwin blir bara mer & mer lik sin farbror, duktig som modell och bara snyggare & snyggare & snyggare med åren .....

/Farbror

I huvudet på Caroline sa...

Tack alla för fina kommentarer, med bilderna kan jag ta åt mig lite men hans yttre kan jag inte ta åt mig någon ära! Men hjälper till att fylla hans inre med vacker värme!

Magnus, du är sjuk du:)

Kram på Er alla!

Mirre sa...

Tack för raderna hos mig,goo du är. ja skönt för honom att få bort knölen
kramar

årstidens bästa sa...

DU,du är fantstisk för den här pojken.
JAG tror att Du betyder mer för den här grabben än du någonsin kommer att förstå.

Din kärlek till honom är underbar,likaså bilerna!

Den största kramen till Dig.
Linda

Malin sa...

Du är helt otrloigt duktig på de där med foto :-)