söndag 21 november 2010

Tacksam!!

Att få ett paket gör en väldigt glad, att få ett överraskande paket gör en lycklig.... och detta roliga har hänt mig:) Där låg ett paket inslaget så vacker och väntade på att jag skulle öppna det, ett paket av en otroligt omtänksam person som egentligen inte har någon anledning alls att ge mig detta fina paket.... hon känner mig egentligen inte personligen men ändå så känns hon som en kär vän!

En kär vän som jag knappt sett i verkligheten, någon gång nere i hennes söta butik, men då har jag bara hejat stramt, vilket jag ångrar idag.... hade jag varit mer framåt så hade redan då insett vilken kärleksfull människa som finns inne i denna butik!
Några i min omgivning känner henne väldigt bra, men våra vägar har aldrig riktigt förr korsat varandra med ett stopp.... Men nu har jag stannat och då fick jag ett paket med kramar!

Det tog mig lång stund innan jag öppnade det, jag var som ett barn på julafton blandat med min mormor på julafton som inte vill öppna paketen för då måste papperet skadas:)
Men tillslut öppnade jag det för min nyfikenhet tog över hand, men jag gjorde det fint så paket är kvar:D
Överraskande så hittade jag denna fina skylt....

Detta paket värmde mig och gjorde mig riktigt glad, jag kan inte beskriva det med ord och hur jag ska kunna visa min tacksamhet vet jag inte riktigt än....
Jag önskar alla människor var fyllda med så mycket omtänksamhet och kärlek som Linda, det skulle faktiskt kunna förändra världen!!
Jag hade beställt en skylt från Årstidens bästa i Avesta och när vi åkte till Avesta igår på kvällen så var butiken stängd men jag hade mailat med Linda och hon skulle lägga ut skylten i hennes postlåda... och där hittade jag både skylten och det vackra paketet!! Vart väldigt överraskad.... Glatt överraskad!!
Den fina skylten som jag ska sätta upp på källardörren in till min blivande ateljé!!

Kommer bli jätte bra, köpt en hjärtkrans som jag oxå ska ha där... hoppas det kommer bli en välkommande entré!
Sköt om Er!

3 kommentarer:

årstidens bästa sa...

Men underbara Du!
Hejat stramt....?
Du är ju tokigare än jag.
:)

Sträck på dej för den du är,jag tycker du är FIN och ville bara ge dig paketet,var stolt över dig själv för det du gör.
Ingen gottgöring här inte.Släpp det nu och njut av dagen.
Vi kommer att ses nån gång och då får vi ge varandra en kram istället,för som sagt en vän känns det verkligen som du är.
Märkligt.Märkligt att både du och jag kan få den känslan fast vi knappt pratats vid.....

Ha en underbar dag Carro.
Bamsekram
Linda

Malin sa...

Tjena , Ja LINDA är otrolig!
Såna som hon växer inte på träd!
En fatastisk vän på alla sätt & vis!
Kram Malin

I huvudet på Caroline sa...

Instämmer:) Kram