torsdag 18 november 2010

Hoppas allt är bra med Er mina kära läsare!?

Här i Bro är allt bra, ju närmare jul desto meroch fler fotningar blir det, kul är det!! Det går i ett nu och grusvägen som leder till vårat hus måste snart göras om efter allt stryk denna vinter;)
Men i mellan alla fotningar och retuscheringar med bilderna jobbar jag med mina bilder på världens bästa kusin, dessa bilder är helt på min bekostnad och det är jag som har tvingat in henne i studion men snacka om att "tanten" gjorde det bra;)
Visst är hon vacker? Så när min tid räcker kommer det komma bilder på denna skönhet, men jobben måste gå först så det kommer bli en låång följeton!!

Kram

7 kommentarer:

Malin sa...

Tjena på DIG! Jisses vad jag har INTE kollat runt på alla bloggar på ett tag och missat mycket! Har haft sjukt mycket att göra och tden räcker inte till..... Verkar vara lika hos er! Men imorgon är det fredag och då är det slapp och rödvin i soffan.... KRAM till dig!

P.s Superfina kort du åstadkommer :-)

Familjen A. sa...

Jätte snyggt fotat och snygg "tant" ;-) Önskar att man såg ut sådär så att man skulle kunna få/vilja bli fotad nån gång..

Kram

Mirre sa...

Ohh så fint foto på "tanten" =D, great =D

Ohh man tackar, ibland får man till skärpan minsann =D

kramar

Kattis sa...

mycket fint.

ha en skön helg.

Kram

årstidens bästa sa...

Snyggt!
:)

Ha en fantastiskt bra Fredagskväll.

Kram
Linda

Kattis sa...

Hej !!

Jag tycker absolut att vi ska försöka träffas innan jul.

I huvudet på Caroline sa...

Tack alla till Era söta kommentarer!!! Och det kommer fler;)

Kattis, Ja!! Det tycker jag absolut!!!


Kram på Er!