onsdag 17 november 2010

Kära Dalarna

Nu har det spenderats två härliga dagar i Avesta, tummen upp för dessa två fartfyllda dagar för mig och de två mindre pojkarna, Mikael var hemma och jobbade:(
Lovade mig när jag åkte att jag skulle ta semester från min kamera eftersom fotningarna går i ett nu när det börjar närma sig julen!
Men som tur är så har jag ju alltid min lilla kompakta med mig i skötväska så jag inte ska missa något viktig ögonblick;)
Måndagen åkte vi till våra kompisar, Cecilia, Alwin och Cesar där blev vi bjuda på mat sen lekte vi kuragömma och andra fartfyllda saker... kändes inte som jag och Cecilia hann prata så mycket för jag var mer en lektant och hon en matmor, men trevlig var det!!

På eftermiddagen så åkte vi för att fira min käraste far och bästa morfar.... där slöt vi upp alla, alla tre familjerna Ericson.... Blev åter bjudna på mat men denna gång bjöd vi oxå på paket...hihi!
Mot kvällningen följde vi med syster och hennes familj hem, där vi sov för natten, hade en myskväll och en härlig TIDIG morgon, efter frukost gick vi ner på stan och Luncha, Melwin fick sin efterlängtade TACOS och jag mitt apotek besök!! Alla nöjda!
Hela ligan på väg ner mot staden...

Melwin lekte med kameran när vi väntade på Louise... han gillar iaf att jag har med den lilla dålig kameran för då får han fota;)
Melwin åkte lite racerbiloxå, Avestastaden är fullt utrustad...hihi!
På vägen hem besökte vi min älskade mormor, så himla go tant!! Vi skulle lämna kransen jag gjort till hennes dörr och Melwin tjatar om att åka till mormor varje gång vi besöker Avesta, precis som jag gjorde när jag var liten... ALLA älskar min mormor!!!
Kram på Er!!

4 kommentarer:

Malin sa...

Sötpojkarna! Vad mycket hår Lowe har fått o vad stor Cesar är!
Hoppas allt är bra med er
Kram
Malin

I huvudet på Caroline sa...

Riktiga sötnosar!
Med oss är allt bra, hoppas det är det med Er oxå!
Vi måste ses! Kram

Mirre sa...

Ohh najs med lite dalabesök =D, nu såg jag först inte vem som var vem av dig och syster på ena kortet hehe.

Jo, det fungerar prima,men det är mera en festsminkning, den andra är mera en vardaglig foundation =D

Ja, visst är han sööötis Bellman

Fina kort du bjuder för oss

Mirre sa...

Ohh tack söta för raderna om mina bilder, det värmer verkligen
kramar