fredag 26 november 2010

Kusin barnen!

I förra inlägget så bjöd jag på min kusin Linda och här kommer hennes barn!! Och dessa två lika otroligt vackra... Alicia var lätt att fota, rörde sig avslappnat framför kameran medans Leo mestadels hoppade runt men sen bjöd han på några poser och dom fick jag med:)
Alicia och Leo
Alicia älskar Lowe så hon ville verkligen ha med honom på ett kort även fast han inte hade sin bästa dag men sen när vi väl tog korten så kanske hon ångrade sig lite, iaf i denna position:)
Trevlig kväll alla goa människor som läser min blogg!!

7 kommentarer:

Angelica sa...

Sv;
Åh tack så mycket! :) Det är skönt att fixa lite här hemma, det behövs, jag har inte trivts riktigt sen vi flyttade hit :( Hyresvärden ska renovera lägenheten i början av nästa år,men vi kunde inte vänta, så det var värt att måla på lite vit färg. det gjorde så mycket! :D

Så otroligt fina kort, som vanligt!
Har du en duk som bakgrund ?:)

Ha en underbar kväll!!
Kramar!

Angelica sa...

Sv;
okej då förstår jag!:)
Kul med ateljé! :D

ja men det gjorde inget att det blev långt inlägg :) Alltid kul att få svar på sina frågor=) hihi

ha en trevlig helg du med=)

Kramar!!

Anonym sa...

Va härligt nöjd Lowe ser ut med sitt grepp i Alicias hår! Alicia ser inte lika nöjd ut..
Kul att det blev så fina bilder - återigen tack vare att du e så himla duktig! Kram Kusin

Anonym sa...

Vi var som sagt inte så förberedda för fotografering och va inte så fokuserade,kan man säga - ser att Leo har choklad runt munnen!! Riktigt roligt...

årstidens bästa sa...

Hallå där.

Spösnöar det i Bro?
Här bara öser det ner.....

Du,massor av fina bilder jag missat.
Dessa var jättefina och lilla Astrid oxå,de var så enkla och fina.

Varm kram
Linda

årstidens bästa sa...

Hahaaaaa........

Spösnöar??

Okej,toksnöar,vräker ner.....
...det var bara så enkelt!
Vi säger ju spöregnar så varför inte säga spösnöar?

Här har vi nog fått 2dm.sen igår.
:)

Absolut,du är välkommen. :)
Om det är en dag då jag har stängt kan du höra av dig ändå,så får vi hoppas att jag är hemma.Åker bort tors-sönd nästa vecka bara.

Kram
(från ett spösnöande Avesta)

Mirre sa...

Ohh fina kort och vad fint hår tösen har =D, härligt avslappnad grabben ser ut =D

Sot Lowe är hehe
kramar